Verkrijgbaarheid & bezorging

Al onze producten worden met de grootste zorg ingepakt en wij bezorgen al onze producten zelf door heel Nederland. 

Zo beperken wij het aantal contactmomenten en behouden wij de volledige controle over het transportproces, conform alle Covid-19 richtlijnen.

Orderverwerking

Retour procedure

Hoe wordt mijn order verwerkt bij Daily Nutrition?

Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw order met daarbij de factuur als bijlage. 

Ons team gaat uw order verwerken en maakt de order gereed voor de door u gewenste leverdatum. 

U ontvangt van ons een bericht wanneer wij de producten bij u gaan bezorgen. 

 

Wij verzoeken u eerst contact te leggen met ons Daily Nutrition klanten service team als u een of meerdere product/producten wilt retourneren. Dit kan alleen als:
– het product incorrect geleverd is
– het seal van het product niet afgesloten geleverd is
– het artikel beschadigd of kapot is (niet in originele staat)
– het product niet meer voorzien is van de fabrieksverpakking

Stappenplan
– Neem contact op met onze klantenservice via e-mail of telefonisch.
– Vermeld u ordernummer in uw communicatie
– U ontvangt een e-mail met een bevestiging van de retouraanvraag.
– Een retourformulier en een retournummer.
– U ontvangt van ons een datum waarop het product wordt opgehaald en eventueel wordt omgeruild. 

error:
Chat openen
U kunt ons ook via Whatsapp bereiken